dimecres, 8 de març del 2023

El llibre d'Elionor

He llegit el llibre i, després, he sentit la presentació que en va fer l'autora al Més 3/24. Ha estat com fer una segona lectura.

Vaig llegir el llibre com una col·lecció de somnis i pensava tota l'estona en "En companyia de l'altre" i no vaig entendre la divisió en tres capítols. La lectura és molt agradable i els ambients i les situacions estan molt ben (i bellament) explicades. M'empassava les pàgines gaudint de la bellesa del vocabulari i del ritme.
 
En sentir l'explicació de l'autora vaig acabar de reblar el clau. Les tres parts tenien un sentit i l'evolució que intuïa era volguda i estava explicada.
 
Tampoc no he pres cap nota de lectura. Fa de tan bon llegir que costa aturar-se i anotar res. M'he deixat portar.
 

Antònia Carré-Pons (2022). El llibre d'Elionor. Cornellà de Llobregat: LaBreu Edicions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada